فروش ویژه تکان دهنده سکه ای


تکان دهنده (kiddie ride) یک دستگاه بازی، مخصوص کودکان است که عمدتاً با انداختن یک یا چند سکه به داخل دستگاه برای یک مدت معین کار می­کند. دستگاه تکاندهنده را می­توان معمولاً در شهربازی ها، شهربازی های سرپوشیده، سالن­های بازی و سرگرمی، محل­های بازی هتلها و حتی سوپرمارکت ها و هایپرمارکتها استفاده کرد. حتی بعضاً از تکان دهنده در رستورانها، فودکورتها و مغازه های محلی هم استفاده می­شود.
دستگاه تکان دهنده پس از انداختن سکه به داخل آن چند حرکت عمده را می­تواند ایجاد کند: حرکت مینیاتوری چرخ و فلکی، حرکت رفت و برگشتی و حرکت دوار با پلتفرم ثابت. برخی مدل­­های تکان دهنده ها همچنین دارای صدا و موزیک هستند و برخی به دکمه­ هایی برای تغییر موسیقی و همچنین پدالهایی برای تغییر نوع حرکت مجهز هستند. این نوع از دستگاه های شهربازی را تکاندهنده های ژتونی نیز می­ نامند.

 

مشخصات تکان دهنده سکه ای:

دستگاه تکان دهنده سکه ای یا تکان دهنده کودک دستگاهی است مناسب برای سنین ۳ تا ۹ سال
دارای ظاهری جذاب و کارتونی با نورپردازی با رنگ های مختلف و دارای چرخ برای جابجایی
تایم قابل تنظیم از ۳ تا ۱۰ دقیقه
تحمل وزن تا ۸۰ کیلوگرم
این دستگاه به دلیل قیمت ارزان و سوددهی بالا و جذب مشتری بیشتر برای فروشگاه ها و اصناف و درآمدی بالای ۱ تا ۵ میلیون در ماه مورد استقبال همگان قرار گرفته است شما نیز می توانید با خرید این دستگاه از درآمد بالا در کنار شغل خود بهره مند گردید .
مورد استفاده تمامی اصناف هتل ها , مراکز خرید , فروشگاه ها , شهربازی ها , مهدکودک ها و مغازه ها سراسر کشور

برای اطلاع از قیمت تکان دهنده ها با شما ره های ما تماس بگیرید تا سریعا اطلاعات کامل تکان دهنده ها با قیمت های آن ها برایتان ارسال شود.

کارشناسان فروش: ۰۹۱۰۰۵۰۰۰۷۵،  ۰۹۱۰۰۷۰۱۰۰۳،  ۰۹۱۰۰۷۰۱۰۰۴

نمایشگاه کالاها : ۴۴۴۹۹۵۵۸ -۰۲۱

 


توزیع و تولید گروه صنعتی بیات انواع دستگاه تکان دهنده سکه ای و ریموتی

مقالات شهربازی

تکان دهنده سکه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *