گیم فوتبال اکونومی

فوتبال شهربازی

فوتبال اکونومی

یکی از دوست داشتنی تربن تفریحات پنالتی زدن هست سن و جنسیت هم ندارد،همه مم دوست دارند. این دستگاه میتواند از مرحله ساده، تا سخت، لذت  ورود به چالش شوت جدید را به وجود آورد.

 

        مشخصات محصول

  • امکان نصب تیکت خور
  • قابلیت نصب به اتوماسیون
  • دارای ریموت کنترل
  • ابعاد: عرض ۳۴۰سانتی متر
  • طول ۳۴۰سانتیمتر
  • ارتفاع:۲۴۰سانتی متر

مشاهده وسایل شهربازی 

فوتبال اکونومی

اولین مدل  به این شکل است که یک آدمک به صورت دوربین و سنسور است که فرد بعد از اینکه توپ به سمت آن پرتاب می کند سناریوهای مختلف دارد. حرفه ای، آسان که کسی که می خواهد بازی کند می تواند انتخاب کند و امتیازی که می گیرد بر اساس میزان مهارتی است که پنالتی را می زند. در این روش آدمک یا دوربینی که روی دستگاه نصب شده توپ را تشخیص می دهد که مانند یک انسان یا دروازه بان حرفه ای به سمت توپ حرکت می کند و توپ را مهار می کند، که این مدل اولیه است.

مدل دوم بازی  معروف است به دروازه های گل کوچیک که در همه جای دنیا از آن استفاده می کنند و باز مانند بازی های قدرتی میزان ضربه و شتابی که استفاده کننده به توپ وارد می کند را محاسبه می کند و امتیاز را می دهد. در مدل سوم می آیند جایگاه های مختلف را مشخص می کنند و استفاده کننده باید روی نقاطی که سنسور ها و رنگ هایی که نور گذاری شده را مشخص می کند، سریع و با مهارت بتواند با توپ بزند و امتیاز بیشتری کسب کند. که این سه مدل از بازی های فوتبال در شهربازی است. این نوع مدل سوم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر دستگاه های ورزشی شهربازی از این صفحه دیدن فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *