گیم های سرپوشیده


همواره یکی از جذاب‌ترین و صد البته مهیج‌ترین فعالیت‌های دوران کودکی همه‌ی ما، رفتن به شهربازی و خوش‌گذرانی طولانی مدت در آن بود. برای کودکان امروز نیز رفتن به شهربازی همچنان یک اولویت است و با امکاناتی که شهربازی‌ها در حال حاضر دارند، حتی بزرگسالان نیز برای داشتن اوقاتی خوب ترجیح می‌دهند ساعات زیادی را در آن بگذرانند. در شهری مانند تهران به علت محدودیت فضا و تراکم زیاد، شهربازی‌های روباز بسیار کمی مانند  شهربازی ارم وجود دارند.گیم های سرپوشیده همیشه قابل استفاده میباشد.

دستگاه‌های شهربازی‌های سرپوشیده دارای تنوع بسیار بالایی است.

صنعت تفریحات و شهربازی طی ۲۰ سال گذشته در جهان و در ایران رشد مثبت و چشمگیری داشته است.اما کلیه شهربازی های ساخته شده شهربازی های موفقی نبوده اند در حالی که یک پارک تفریحی اگر بر طبق برنامه درستی جلو رفته باشد، دارای توان تولید درآمد بالا و به صورت ثابت و تولید حجم قابل ملاحظه ای سرمایه است؛ لذا انتخاب درست دستگاه های شهربازی اهمیت بسیار زیادی دارد. دستگاههای شهربازی به دوبخش تجهیزات و وسایل شهربازی روباز و تجهیزات و وسایل شهربازی سرپوشیده تقسیم میشود

 

گیم های سرپوشیده

شهر بازی های سرپوشیده

نوع اول شهربازی ها، که امروزه نیز طرفداران زیادی دارند.می توان به شهربازی های سرپوشیده اشاره کرد. در رابطه با لوازم شهربازی که در شهربازی های سرپوشیده مورد استفاده قرار می گیرند.باید به نکات زیادی اعم از ابعاد وسایل شهربازی و بخصوص ارتفاع آن ها اشاره کرد.

 

به دلیل این که مکان هایی که برای احداث شهربازی های سرپوشیده در نظر گرفته.می شوند، محدودیت ارتفاع و همچنین وزن دارند بنابراین قبل از جاگذاری لوازم شهر بازی در این مکان ها باید به ارتفاع و وزن آن ها دقت کرد.تا ایمنی رعایت شده و بعد از احداث با مشکل رو به رو نشده.و از خطرهای احتمالی جلوگیری شود.

وسیله هایی که در شهربازی های سرپوشیده مورد استفاده قرار می گیرند.محدودتر بوده و باید قبل از به کار بردن آن ها تمام جوانب را در نظر گرفت. به دلیل این محدودیت ها استفاده از سازه های فوق سنگین در شهر بازی های سر پوشیده صحیح نبوده.اما استفاده از هر نوع وسیله ای در بعضی از شهر بازی ها که هم سطح با زمین بوده.و تنها مسقف شده اند موردی نخواهد داشت.و تنها باید با فونداسیون های مناسب و استاندارد روی سطح نصب شوند.

 

گیم های سرپوشیده

اکثر وسیله هایی که در شهر بازی های سرپوشیده مورد استفاده قرار می گیرند.از نوع الکترونیکی و گیم بوده است.که هم ابعاد و وزن ایده آل و هم تنوع بالایی دارند.و استفاده از آن ها در مکان هایی مانند شهربازی های سر پوشیده هیچ ایرادی نداشته.و حتی استفاده از آن ها می تواند.یکی از عوامل تاثیر گذار.در موفقیت شهربازی ها و مراکز تفریحی سرپوشیده باشد. امروزه استفاده از دستگاه های واقعیت مجازی، اتاق های لیزر و انواع دیگر دستگاه های کامپیوتری.یکی از بهترین انتخاب ها برای مراکز تفریحی و شهربازی های سرپوشیده است.

 

گیم های سرپوشیده شامل موارد زیر میباشد:

۱-بازی های گیمی- کامپیوتری

۲٫دستگاه های جایزه گیر

۳٫دستگاه های تیکتی

۴٫دستگاه های رومیزی

۵٫بازی های کودکان

 

۱-گیم های سر پوشیده بازی های گیمی- کامپیوتری

 

گیم سر پوشیده بازی های گیمی- کامپیوتری

بخش عظیمی از وسیله هایی که برای شهربازی های سرپوشیده در نظر گرفته می شوند.بازی های گیمی یا کامپیوتری است.که بدون اشغال فضای زیاد می تواند تاثیر زیادی روی درآمدزایی داشته باشد. از نمونه های این بازی ها می توان.به بازی های تکان دهنده، بازی ها با اسلحه، چکش، و بازی های رالی و مسابقه ای اشاره کرد.

 

۲٫ گیم های سر پوشیده دستگاه های جایزه گیر

 

گیم سر پوشیده دستگاه های جایزه گیر

 

هدف این دستگاه ها درآوردن جایزه از مخزن بازی است.به شکلی که سرعت عمل آن بالا باشد. این دسته از دستگاه ها را می توان.دسته ای از بازی های گیمی و یا کامپیوتری دانست. ولی طبق آمار های به دست آمده.استقبال کودکان از این دسته بازی ها نسبت به بازی های کامپیوتری بیشتر بوده.و می توان گفت بازی های جایزه گیر از پرطرفدارترین انواع وسایل شهربازی است.

 

۳٫گیم های سر پوشیده دستگاه های تیکتی

 

گیم سر پوشیده دستگاه های تیکتی

 

روش کار این دسته از دستگاه ها به این شکل است.که کاربر بر اساس اعتباری که دریافت کرده.و بر اساس شانس و بازی تیکت هایی را از دستگاه می گیرد.که می تواند با ارائه تیکت ها به باجه از آنجا جایزه دریافت کند.

 

۴٫گیم های سر پوشیده دستگاه های رومیزی

 

گیم سر پوشیده دستگاه های رومیزی

این دسته از وسایل شهربازی نیز از وسیله هایی هستند.که در شهربازی ها و مراکز تفریحی سرپوشیده مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه های رومیزی یا همان sport games وسیله هایی هستند.که باعث افزایش تحرک افراد می شوند.

 

۵٫گیم های سر پوشیده بازی های کودکان

 

از ایده های جالب و کارامدی که امروزه در شهربازی های گیم های سالنی  اعمال می شود.راه اندازی قسمتی برای کودکان و خردسالان است.که در آن قسمت محصولات پلی اتیلن و فومی و یا چوبی استفاده می شود.که برای کودکان ضرر نداشته باشد.و هم بتواند محیط جالبی برای کودکان باشد. خانه بازی کودک نیز میتواند گزینه مناسبی برای کودکان شما باشد

 

اخبار شهربازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *