گیم های سالنی


گیم های سالنی ابعاد و ارتفاع  مختلفی دارد که این موارد از نکات حایز اهمیت در انتخاب محصولات خواهد بود. چرا که در احداث این نوع فضای بازی محدودیت ارتفاع، محدودیت های وزنی سازه ها و فونداسیون همگی باید مورد بررسی قرار بگیرند تا از خطر های احتمالی نیز جلوگیری شود. همچنین به دلیل وجود این محدودیت ها استفاده از سازه های فوق سنگین شهربازی در فضاهای سرپوشیده معمول نیست. اما درصورتی که شهربازی سرپوشیده در یک فضای هم سطح زمین ساخته شود امکان تجهیز وسایل شهربازی با برخی سازه های نیازمند فونداسیون نیز بررسی خواهد شد.

برخی وسایل شهربازی نیازمند اجرای فونداسیون و یا اقدامات پیش از نصب می باشند که برای خرید این دستگاه ها باید این اقدامات در نظر گرفته شوند، از نکات مهم دیگر بررسی میزان برق مورد نیاز دستگاه های انتخابی و توان برق محل شهربازی می باشد و نکات ایمنی برقی نیز باید در نظر گرفته شود. باید بدانید که وسایل شهربازی ( بخصوص دستگاه های گیمی) دارای انواع خارجی و داخلی می باشند که انتخاب آن ها با توجه به بودجه و عملکرد مورد نیاز شما متفاوت خواهد بود.

 

گیم های سالنی : دستگاه های مکانیکی شهربازی

 

این دستگاه ها با توجه به ابعاد بزرگ و وزن بالایی که دارند، عموما در شهربازی های روباز کاربرد دارند اما مدل های کوچکتر و سبک تر آن ها در برخی شهربازی های سرپوشیده اجرا می شوند. برای احداث این سازه ها معمولا به فوندانسیون و زیرسازی های مهندسی شده نیاز است، همچنین نکته مهمی که در رابطه با وسایل شهربازی (روباز و سرپوشیده) وجود دارد این است که برای همه آن ها نیازمند به گواهی و مدرک استاندارد است. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که جانمایی و انتخاب این وسایل شهربازی با توجه به شرایط ویژه ای که دارند بسیار مهم بوده و باید با توجه به محیط شهربازی انجام شود. در ویدیوی زیر یک نمونه سایدر واندر -از وسایل مکانیکی سنگین شهربازی- که در کشور هند اجرا شده است را می بینید.

 

گیم های سالنی:بازی های گیمی

 

2.گیم های سالنی:بازی های گیمی

 

این دستگاه ها بخش عظیمی از وسایل شهربازی های سرپوشیده را در برمی گیرند، کیدی رایدها (تکان دهنده ها)، بازی های با اسلحه، چکش، و بازی های مسابقه ای و رالی نمونه هایی از این بازی ها هستند. این محصولات با فضا سازی خوبی که دارند، برای پر کردن فضای مرکز بازی شما گزینه های مناسبی هستند.

 

گیم های سالنی :دستگاه های جایزه گیری

 

گیم های سالنی :دستگاه های جایزه گیری

هدف این دستگاه ها بیرون آوردن جایزه های درون محفظه در صورت داشتن سرعت عمل بالاست. این دستگاه ها نیز مشابه بازی های گیمی در شهربازی های سرپوشیده کاربرد وسیعی دارند و کودکان استقبال بالایی از آن می کنند. ابعاد و مدل های مختلفی از این دستگاه وجود دارد که جایزه های متفاوتی را ارائه می کنند.

 

گیم های سالنی :دستگاه های تیکتی

 

این دستگاه ها نیز از وسایل شهربازی سرپوشیده هستند، عملکرد آن ها به این صورت است که پس از بازی، دستگاه به میزان امتیازی که در بازی دریافت شده، به بازیکن تیکت می دهد و بازیکن با تحویل دادن تیکت ها می تواند از باجه جایزه دریافت کند.

 

گیم های سالنی : دستگاه های واقعیت مجازی و شبیه ساز ها

 

گیم های سالنی : دستگاه های واقعیت مجازی و شبیه ساز ها

این دستگاه ها در مدل ها و انواع مختلفی وجود دارند، شبیه ساز ها در مدل های ماشین ، موتور، هواپیما و… حسی مشابه دستگاه اصلی را به بازیکن می دهد و دستگاه های واقعیت مجازی نیز با استفاده از عینک های واقعیت مجازی و بازی های مختلف، همچنین امکان استفاده از سنسور های متفاوت در محیط تجربه جدیدی برای کاربران محسوب می شوند

درکنار تمامی این گیم های سرپوشیده  میتوان خانه بازی کودک و ماشین برقی کوبنده را نیز جا داد

اخبار شهربازی

گیم های سالنیگیم های سرپوشیدهماشین برقی کوبنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *